Ілля Бачурін
І саме те, яку інформацію про себе і команду ви розкажете, може істотно збільшити ваші шанси на підтримку. Так само, як і зменшити їх.

Що важливо зазначити:
- Наявність релевантного досвіду
- Баланс і різноманітність ваших навичок
(4 бізнес-девелопера, а всі інші функції на аутсорс – не найкращий початок)
- Вмотивованість і готовність команди до викликів
(навіть фото, які ви обираєте для слайду про команду, можуть передати цю інформацію)
- Чому саме ви – ті люди, які найкраще впораються з поставленим завданням?
Ви, швидше за все, вже чули фразу «інвестують не в ідею, інвестують в людей!»

Хоч яку бізнес модель або соціальну значущість проєкту ви маєте, інвестори, партнери або спонсори обов'язково зацікавляться, що за команда стоїть за втіленням цієї чудової ідеї в життя.

У пітчингу, як правило, така інформація подається в одному Team-слайді на самому початку або ближче до завершення презентації.

І тільки одна порада: не соромтеся, але і не варто розповідати всю біографію членів команди зі сльозами на очах і словами подяки. Чітко та коротко, в 4-5 реченнях, назвіть основні тези, які доведуть, чому саме у вас вийде досягти успіху в тому, що іншим ще не вдалося.
Як говорити про команду?