Олександр
Потапенко
Важливо пам'ятати, що в світі немає дефіциту ідей і фінансових ресурсів, а є дефіцит вмінь та здібностей, щоб втілити ідею. Так само бракує і довіри.

Це має вас мотивувати: ігноруйте реалії й знаходьте способи й можливості зайняти нішу з «підривною» бізнес-моделлю.
Як стартапу будувати бізнес-модель?
Головною метою запуску бізнес-моделі є створення цінності для кінцевого користувача.

І пам'ятайте, є три ключові складові, на які в сучасному світі дивиться більшість інвесторів:
1. Команда демонструє здатність вчитися, розвиватися й взаємодіяти.
2. Стартап має вирішувати проблему й створювати цінність для користувача або клієнта, продукт без вирішення проблеми – погана мета.
3. Технологія, яку команда використовує, щоб вирішити проблему, – має значення.

Інвестуйте в себе та в людей і пам'ятайте, що не гроші створюють людину, а людина створила гроші.

Найкраща бізнес-модель – це болюча й ніким не вирішена проблема. Ефективне рішення природним шляхом розлетиться по світу без супермаркетингу, як вірус.

Проте варто розуміти, що витрачання чужих грошей – це не лише нові можливості, а й ризики й відповідальність. На етапі прототипу гроші варто вкладати в продукт, а не в маркетинг. А політика повернення коштів не має брати гору над побудовою якісного бізнесу.